Vanliga frågor

Var vänlig och läs svaren på “vanliga frågor” först så får du kanske svar snabbast.

Vad kostar leveransen?

Det kostar ingenting inom Sverige sålänge du bor på en adress som leveransföretag kan leverera till.

Vilka betalningssätt kan jag välja mellan?

Vi vill göra det bekvämt för dig så du kan välja mellan flera olika alternativ. Genom Klarna kan du betala med kort, internetbetalning, faktura, konto och dela upp betalningen. Genom Paypal kan du betala med pengar som du har på ditt Paypalkonto eller med kort. Du kan också betala med Bitcoin. Vi erbjuder 10% rabatt om du betalar med Bitcoin. Vi tar inte betalt för transaktionen eller din betalningsmetod. Kostnaderna står vi för.

Hur lång tid tar leveransen?

Våra ordrar skickas ut samma dag om vi får in dem innan 11:30. Leveransen brukar ta 1 dag att nå till ditt ombud eller din dörr (för stora paket). Bor du långt norrut i vårt avlånga land eller på en ö kan leveransen ta en eller två dagar extra. Tänk på att leveransföretagen inte brukar hantera paketen under helgen så om du t.ex. beställer på fredag eftermiddag kan du räkna med att paketet kommer i början av den följande veckan.

Jag vill hämta ut från ert lager i Skurup - går det?

Det går självklart bra att hämta ut hos oss men detta är ingen butik och det finns tyvärr inte möjlighet att prova hängmattor här. För att hämta ut behöver du tala om att du vill hämta ut genom att ringa oss på 031-799 55 59 eller maila [email protected] Det finns dock provmöjligheter genom våra återförsäljare och det går givetvis bra att göra ett återköp eller byte om varan inte skulle passa.

Vad händer när jag har lagt beställningen?

Du får en ordersbekräftelse skickad till din mail. När ordern har skickats får du ett leveranskvitto med spårningsnummer så att du kan spåra den skickad till din mailadress. Sedan får du en avisering till ditt mobilnummer eller emailadress. Om det är ett stort paket som levereras direkt hem så kommer leveransbolaget att kontakta dig för leverans.

Jag har en annan fråga

Hör av dig till oss! Vi svarar så fort vi kan. Snabbast svar får du genom livechatten (under vardagar). Det går också bra att lämna ett meddelande på livechatten om vi inte finns tillgängliga just då

Vi svarar på mail och live chatt hela dagen ifall vi har inte möjlighet att svara på telefonen just då du ringer.

Email

[email protected]

Adress

Hamaca.se
Norra industrigatan 5
27430 Skurup

Telefonnummer

031-799 55 59

Vi svarar under vardagar kl 10:00 till 18.00. Under andra tider, eller om redan är upptagna med ett samtal kan du lämna ett meddelande eller skriva till vår mail eller livechatt så återkommer vi så snart vi kan.

Mer om oss

Vi är ett engelskt bolag (MYPASHMINA LTD) och har ett engelskt org.nr GB05708615. Men såklart säljer vi enligt e-handelslagen i Sverige, med betalning genom Klarna för det mesta. Vi har lager i Sverige för alla HAMACA produkter, och talar Svenska (fast med engelsk brytning!)

Bolagsregistrerade Adress

(obs! post till detta adress blir ej besvarat)

Sumpter House,
8 Station Road,
Histon,
Cambridge,
Cambridgeshire,
CB24 9LQ,
United Kingdom